Sunday, January 10, 2010

10.01.2010

salam..
sepuluh hari bulan satu tahun dua ribu sepuluh..
brapa byk sepuluh daa..
hmmm,mcm2 perkara terjadi ari nie..
ada yg memenatkan fizikal n ada jugak yg memenatkan mental aku..
rasa cam nak pecah ja kepala..
smlm lg la,time taklimat masa induksi,boleh plak la nak sakit kepala nieh..adei...
mcm2..
mcm2..
sampai xdpt nak cite kat cnie..tp tp tp...

pg td..hmm,still lam program kursus induksi..
aku n kwn2 ku pergi berkayak di pantai tanjung kidurong..
best giler..
tambah2 lagi aku nieh..
xpenah2 berkayak seumur hidup..
berkayuh ada lahh..
huhu
tp kami semua mmg hav fun sungguh2..
sampai xsempat dah nak tukar baju ke hapa..
besalah..

byk sgt aktiviti kat pantai td..
aktiviti menambahkan berat badan pown ado..
ahahaha

so,sgt malang lah bg pe'diet2' sekalian..
sepanjang minggu nieh aku xberdiet langsung..
mau nyer x..
urusetia siap ckp mcm nieh lg..

"tolong la makan yer..."

ahahaha..lawak gila..

sampai makan pown mcm dah merayu2..
hehehe

so,minggu nieh diet aku off jap..

pas abes induksi sambung balik la...
pasal berkayak td,InsyaAllah lah nt aku try dptkan gambar n aku post kat cnie ea..
ahahaha...
tp mmg best la..
penat2 penat la..
tp sebahagian dt program..
n dalam aktiviti outdoor nie pown mmg ada d selitkan mesej2 berguna bg bakal2 pemimpin berjaya yg dah terpilih nieh..
InsyaAllah...
harap2 begitulah..


so,kursus induksi kepimpinan pelajar pown da abes..
byk la yg aku da blaja..
sikit byk aku dpt gak la serap input2 berguna..
yg paling best untuk taklimat ORGANIZATION SKILL..by DR SECA..
mmg power abes la..
xngantok langsung...
ahahaha(nampak sgt kalo org len aku ngantok..)


ehehehe...apa2lah..
so,later on aku post cita bergambar plak ea..
hmm,aku lam bilik ja skang,baru sudah jd mesin basoh baju..ahahaha...
org len layan AJL...not AJAL...
astaqfirullah..
anugerah juara lagu..
ntah la aku xbrapa tertarik plak nak tgok..
mybe sbb penat kot..
ahh,lantak lah,ada aku kesah???
wakakakaka...


sok kelas awal pagi laks..
adoi..
byk gila aku terlepas masa kelas..
sbb jadual clash ngn kursus induksi la katakan..
bersorak2 lg budak2 blok kat bilik tv nieh..
agaknya org yg diorg nak menang dah menang kot..
kita ja sorak lebih,diorg yg dpt duit,adiah..
kita dpt apa???
habuk pown takdak...ahahaha
so,sendiri mau ingat la..
ahahahah...

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY