Sunday, March 7, 2010

seminggu bersama saya!!

salam....
(01/03/2010 - 07/03/2010)
sepanjang seminggu nieh...mcm2 perkara yg terjadi...jadi kat diri aku,kwn2 aku mahupun keluarga di kampung..
present pasal pisang lahh..
dapat plak pengiraan baja..ad0iyaiii...
p/s : hmm,kira jgn xkira cik shuha shuhi ha hu hi oiiii....

pas2 ada plak r0adt0ur sal 'a trip to Germany'..adoiii...dah kena berpusu2 g DSB(dewan sri berlian)..tp xpa..sbb malam 2 nampak bulan penuhh..cukup penuhh...n CANTIK skali!!!!..hmm,byk kali lah CANTIK...n0t skali jak...
p/s : sampai ada yg tertid0q xmenahannn..hahaha..haa,yg kat bulan 2 mmg CANTIK kan...

dapat plak tau sal result test..adoiiiiii lg skali..(erm,ok2..byk kali..)..Ya Allah...sket sgt kot markah aku..sgt2 xpuas ati..da la home test..punya la panjang aku mengarang...dapat sket ja???8/15...aiy0000hhh...separuh ja...xleh jd nieh..so,aku n ada la kawan aku 2 3 org g tnya kat pemeriksa kertas tuh..n dia explain2 sket..n then lega sket la hati aku nieh..(sket jek..tetap xpuas ati sbnrnye..huhuhu)so,kena la pulun lg utk next test...adoii lg...
p/s : go go chaiy0kk shuha!!!!
ada lg...amali sal pra-penyejukan..masa 2 bukan men galak g amek2 gambar lam lab..al maklumla...sume pakat pakai kot lab..dah ala2 d0c la...
p/s : oloooolololoooo...d0c shuha shuhi niehh...

pas2,hari rabu dapat tau kena wat presentation esoknya kat pensyarah n other judges yg len..alahai..lam ati naseb bek la ade beli buah lebih..(kumpulan aku kena buat produk berasaskan jus..)jus buah la ape lg...tp ade gak kami buat jus karot susu..dtg bapak awal,padahal buat jus je p0wn..tp xpe,ready awal2..
p/s : naseb bek ade tembikai yg beratnye 6.5kg..ikhlas dr eight juice enterprise(kan ade no 8 tuh)hahaha

mlm 2 plak ade meeting mak0sra k0t kalo xsilap...
pilih2 tema lah pembahagian tugas lah ape lah..
n tema yg kami ramai2 da decide is EXCLUSIVE FLORA...
pehhh...nama dah exclusive..mintak2 sumenyer berjalan ngn lancar...
p/s : ngnt0k xterkata aihhh...
hah,sblm tuh..ade plak kes hilang moto..(geram bt0l aku kat org2 yg bergelar 'pencuri')...tp kalo 'pencuri hati' xpe..aku beri pengecualian..sbb kalo dia nak curi p0wn,aku mmg rela di curi..ahahaha...galakssssss!!!!!
moto adek aku kena curik!!! jahanan punya pencurik..kalo korang penah dgr lah kan..mesti ada mulut2 yg ckp cam nieh "kecik2 dulu tanak mamp0s!!!!!!!"
mmg sakit la kalo kena kata cam nieh..adoiii...sabar jek lah nieh...sebaya adek2 aku jek tuh yg mencuri tuh..adoiii...dah la baru 3minggu beli,bau kedai p0wn ada lg kot..n baru 3 ari bawak g ke skolah..(yelah,mesti ada yg ckp,sapa soh bawak g skolah..)..hmm,mulut org,taleh nak tutup2 aih...
p/s : adek aku p0wn xsempat g nak p0sing2 manja ngn moto baru dia tuh..sian kan..d0a2kanlah si pencurik 2 pulangkan balik moto adek aku tuh..aminnn...

pas2,pas je kelas jentera..ade laks meeting DPPM..sem 02 n sem 04..bincang2 nak buat family day..ramai gak la yg hadir..agak meriah la..n mybe next week la family day 2 akan di buat..
p/s : sblm bebudak penuhkan dewan,kami bergambar gedik dulu kat blakang..hahaha

es0k 2..ari jumaat..pas abes buku ij0..igt nak g luar..buat esemen hrt 2401..kena cari syarikat or peniaga yg buat perniagaan buah dan sayur2an..

tp baru je ura2 nak nek bot g kampung seberang,dah cancel laks..sbb takot terlewat perjumpaan bersama dekan sal prog buku ijo..
adoiiiiiiii....
da buang masa laks kat c2..tp xpelah,dgr gak la sal DIPLOMA PLUS PLUS tuh...mekasih ye dekan...
p/s : alahai bot..xde rezeki la tuh...

mlm 2 kuar lg ngn jaja..sbnrnya nak g buh minyak ja p0wn..tp buang masa gak la skjap..jalan2 lam kedai..ahahaha..so,terbeli plak crocs..kasut yg cam baby tuh...hehehehe
p/s : jaja yg mmg da comei nak buat2 comei lg plaks...n dat kasut i punye k..comei cam tuan aihhh..ahahaha

es0k tuh plak..ari sabtu..g basuh kuda aku..my m0t0 la..berkilat la sket...cyg cgt2 kat kudaku nieh...
p/s : saya sayang kamu lah QTF 9912!!!!!!!!

n petang tuh kau kuar plak ngn huda..ari jumaat tuh aku kuar ngn mira..ala,yg xjadi nak nek bot tuh...so,ronda punya roda ngn huda,jumpak la 1 tempat..byk sgt yg boleh dpt kat c2..mmg berbaloi lah..berbaloi2...
p/s : byk jasa kuda nieh kat aku!!! thx syg ucuk kudaku lari gagah berani!!!

tnya punya tnya...sampai dudu2 la lam umah pakcik n makcik tuh..mkn belacan goreng ngn ulam gajus la mkn buah nanas lah n minum2 air..sembang2 sket..kami p0wn beransur balik...
p/s : sedapppppppp...mau nye x,per0t tgah lapar..apa p0wn sumbat lah..haha

sbb es0k 2(ahad),1 kumpulan aku laks pegi lg..buat interview yg bt0l2 punya..n yg bertuahnya,pakcik yg sudi di temuramah td bekas pekerja(b0s la jugak) kat Jab Pertanian Sarawak.
p/s : dapat la minum air kelapa muda n mkn isi2nya sama..thx pakcik Zainol..t kami dtg lg mauk mkn mangga plakkk..ahahaha

n this pis mmg xbole blah la..saja suka2kan diri nak panjat pajer0 pakcik Zainol tuh..ahahaha

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY