Tuesday, November 17, 2009

::1st time..all ab0ut 1st time::

Assalamualaikum wbt..
pembuka bicara..
pembuka kata..
pembuka segalanya..

*9.00 am*18/11/09*

tepat saat nie aku dah ada blog sendiri..
~~p0t0ng riben ye akak2 sekalian~~

n0thing much 2 say..
just wanna say hye utk blog aku sendiri..
sungguh aku xpercaya..
akhirnya aku dpt juga buat blog sendiri selepas beberapa lama aku hnya dapat mengUSHA blog orang lain..
masa 2 teringin sgt nak ada blog sendiri..bkn apa..aku suka meluahkan apa saja yg terbuku d hati sesuka hati..(wahhh,sedap lak ayat nieh..)

tg0k..dah brapa byk aku asyik ulang perkataan yang sama mksudnya..
sebab aku terlampau excited ada blog sendiri..
againnn..ahaks..

bila dah terlampau ser0n0k aku jd xbrapa nak bt0l dah..hehe
s0,see ya next entry..

welc0me2 ebery0ne..
sila2,mas0k2,tambah2 nasik..
heheheheeee...

dengan rasminya terhasillah blogspot yang di tgu2 selama setengah tahun..actually enam bulan..heh,tidak kah itu sama??haha..
aku nak buat dah sbnrnya enam bulan lepas,brapa hari???hah,kira sendiri ya makcik pakcik..
tp masa x mengizinkan..so,tgah cuti sem nie apa tgu lagi..(tgah ka,tepi ka..weee..)dah siap p0wn..tgu nak edit2 lg ja..

huh,dr td nak blah,xblah2 lagi minah nie..
biasalah..ser0n0kkk..
oke2,kali nie i'm serious..

wahai blog ku..
aku akan warna warnikan kamu xlama lagi mcm rainb0w oke..sabar ya menanti..
wal0p0wn penantian adalah satu penyeksaan..(ececeewaahhhh..)
tp kena la sabar jugak..
aku ada dua tgn ja p0wn..

..ilufublog.. utk gambar di atas,khas utk kamu my blog..
diam2 jatuh chentak sama kamulast but n0t least..


.:tatatititutu:.

3 comments:

shUhashUhi said...

Tahniah tahniah!!! Waaaaa sudah maju ke hadapan bagos2,nanti letaak cerita dan gambar terkini baru besttttt.....

shUhashUhi said...

Tahniah daripada bonda.....!

shUhashUhi said...

aik??chek2 dah ada 2k0mentatif??(hek,k0men laaa mksdnya..)tp apsal dua2 nek nama aku sendiri..uwaaa..masih lg aku xbrapa nak paham..xpa2..nt aku usahakan bg paham lg..
mcm aku plak yg mengK0MENkan diri sendiri..
apa2 p0wn thx c0z sudi jengah@singgah kat blog yg xdak papa nieh..(kenapa singgah kalo xmasok ke dalam atikuuuu...wink,petik lagu falava skettt)

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY