Tuesday, November 24, 2009

MACAM2 HAISHH

assalamualaikum wbt...

wahhh...dah lama betul aku tak mengep0st di blog nieh..tapi post kat p0st 0pis p0wn xdak la selalu jugak..bukan sekadar nasik ayam..bukan bukan..sekadar nak atar kad raya tuh adalah..ececeeh,macam la dah bertahun aku xp0st blog...wakakaka...aku tak ada mood okeh..mood aku lari p mana ntah,aku pown xtau..weh mood,balik maih la,mak rindu kat cheq nieh..la mai mana masok drama tragis lak nieh..tapi mulut tetap pot pet pot pet macam selalu..tp ari nieh aku da tau dah...nape la aku tak ada mood sebelum2 nieh..maybe mood aku balik kampung jengok pak menakan dia ka kan..mana la nak p tau..hahaha
hmmm,nak di teruskan cerita...
alahaiiii,malasnya nak bercerita...huhuhuhuhu
tp semalam aku tak dapat nak lelapkan mata...lepas aku baca komen2 comel kawan aku yang berdua tuh..mereka memang comel..sama umur dengan aku..dah lama bersama..i mean berkapel-kapelan okeh..aku tingat sangat kat someone tuh..rindu sangat sangat sangat sangat sama dea...
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rindu dea
rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dea....
TAPI...Ya Allah,aku tetap rindukan Mu Ya Allah....
Ya Allah..jika aku rindu, jagalah rinduku padanya agar tidak lalai aku merindukan syurgaMu..

InsyaAllah..wahhh,terEMO la pulakkk..hahahh..
dah2,g sambung makan..makan???haishhhh...macam2 lah..
::tatatititutu::

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY