Tuesday, January 19, 2010

20.01.2010

salam..
hmmm,xdak menda sgt pown..
aku post entry kali nieh sebab aku saja2 nak post n sebabnya ari nieh 20.01.2010..
n byk(byk,its a lot...) menda jd kat aku ari nieh..
serabut kepala 2 xyah cita arr..
penuh kot..
serabut perot lagi...
xtau la bila masa boleh aku nak mesin segala serabut lam kepala n perot aku nieh..
adoi la...
tension2...
byk hal..
tp aku kan kuat..

jika aku fikir aku boleh..
aku boleh melakukan..
jika aku fikirkan kemenangan..
aku hampiri kejayaan...
YEAH!!!!!

last but not least,i like n hate dis date..
(tp like lg byk la kot...hate sbb sakit kepala on dis date..)
sbb 2 ja teros hate??ahhaa,lantak la kat aku..adoi..
20.01.2010..ku becinta....
ahaks!!!

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY