Friday, January 1, 2010

WELCOME 2010..(welcome 20 years old)

assalamualaikum
selamat datang tahun 2010..
selamat datang umo 20-an..
selamat datang cabaran..
selamat datang tugas baru..
selamat datang segala2nya..
moga tahun 2010 nie akan bawa sinar kecemerlangan,kebahagiaan,keceriaan,keSEMANGATan,dan byk2 ke yang lain2 lagi..

gambar selingan sepanjang berada di UPMKB bg taun 2010..

::muka buat2 xbosan::
location : LCCT
time : transit nak ke bintulu
::sarapan pagi aku::
location : food court UPMKB
time : nama p0wn sarapan kan..of course la pagi..
tadaaa...nasi lemak food court..
::parcel pertama di minggu pertama semester 04::
location : bilik baru aku..strategik woo..
kandungan : kasih syg dr mak n abah..ade lerrr...
syg mak syg abah syg adik!!!
tetiba emo plakk...
::kuar kali ke-2 beli belah (duit abes cam air terjun) ::
location : dpn post guard a.k.a. tmpat tgu teksi
time : abes kelas teros cabut bila dpt tau next class cancel..wakaka..
model : shuha shuhi dan anis greenapple
::kuar kali ke-2 beli belah (air terjum mcm duit..ha??) ::
location : depan post guard a.k.a. tmpat tgu bas jepak,teksi,keta mak angkat..lol..
time : pas aku pose ngn model di atas..
model : shuha shuhi dan kak eni slumber
ada lg actually..
geng bus shopping..
tp yg sempat b/tooth ini ya..
mybe lain entry ya tawan2..
hmmm...nie pown aku baru sudah meeting..
tahun nie aku nampak mcm mencabar aku utk memberi komitmen yg lebih..
tp,INSYAALLAH..aku akan usaha sedaya upaya
aku utk melaksanakan tugas n amanat yg dah di beri..
kwn2,bantulah aku mana yg patut ya..
tegur la aku kalo aku ada wat salah ya..
kita sama2 berjuang tunaikan tanggungjawab yg d beri..
2010..bantu lah aku menjadi insan yg lebih berguna n terisi dgn byk perkara
yg berfaedah..aminnn...
i'll try utk post entry2 terbaru tahun nie serajin yang mungkin..
INSYAALLAH..
umo pown da nak masok 20 kann...
mmg la kena matangkan diri sket..(oke2,i'll tryyyyyy...)
tgu lg next entry oke!!!
::tatatititutu::

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY