Friday, February 5, 2010

kerana hari ini 05 Februari...

assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmmm....
tumpang2 lalu....
mintak jalannnnnn...
(jalan daaaaaaahhhhh,nak jalan sgt amek kau!!!)hakhak cesssssss,pe kaitan tetiba minah nieh berp0sing muncung2 nieh...
m0tif?????
ngeeee ngeeeeee ngeeeeee...sebabnya adalah.............................................................................................................................................................

......................................................................................................................kerana hari ini 05 Februari...
kerna ini hari adalah 05 Februari...
sebab 05 Februari adalah pada hari ini...
.
.
.
.
dan atas sebab/kerana/kerna n yg sewaktu dengannya hari ini adalah 05 Februari okeh!!!
ngee3~~~
ngada2 xdak dah...
05 Februari..
kenangan kita bersama bermula..
muah muah muah kat cyg bucuk3..
geram ahh kat cyg bucuk3 nieh...
wal0p0wn selalu i hug(s) my yayang> cyg,tp mmg xleh lupa ahh bau dia..
bucuk3 p0wn da mcm wangi3...
ngeee3~~~
kita mula2 jmpak 05 Februari 2008..
n skang dah 05 Februari 2010..
lama mana ea??

(sape yg kire lebih dr 5 saat,baik g ketip kuku skang...aceh,ade kene ngene ke??)

hek??terbahasa e'e lakssss....
dah 2tahun da cyg ucuk kita bersama susah n senang...
xpenah curang lak 2 ngn aku...
setia gila ahhh...sape brani amek cyg ucuk dr aku mmg da lama id0p la kot...kuang3...
sbb 2 ahh membuak2 ag cyg kat cyg ucuk3 nieh...


*************************************************************
First Date : Jitra Mall
Date of l0ve : 05 Februari 2008 (of c0z la,kalo x xbermakna la entry 05 Februari nieh..wakakaka)
Time : at da m0rning la cyg ucuk3 kann...

*************************************************************

cyg gila ahh...
i'm speechless oke rite n0w...
xnak ckp pape dah...
nak hug(s) je dia si si si eh eh bukan si capik okehhh,tp si cyg ucuk3 nieh...wuwuwuwuwuwuuu...


kadang2 saje je dengki2 kat cyg ucuk...ala,dengki2 manja...xda effect sgt p0wn..yalah,bila nak tdo pown aku still cari cyg ucuk lg...

kadang dengki kadang sayang kadang rindu kadang tercium,terkiss semuanya ter n dalam keadaan kadang kat cyg ucuk3..(n0t terkedang oke!!!tepuk kang...ahahaha)





saya sayang kat u lah cyg ucuk...peneman setia di kala suka dan duka..acewahhhhh...

aku bahagia bersama cyg ucukku.....yeayyy!!!!!!!!

n0te : cyg ucuk adalah my mr. teddy..shaye shangat shayangkan dierrrr...wakakakaa...

2 comments:

owner said...

hw....
comeyh aih...
luve u too
hepi always ngan dak ucuk kamo naa

shUhashUhi said...

hehehehe...
thx anum...
ngeeee~~~

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY