Tuesday, February 9, 2010

terminat plak..



salam..
hmm,xde pe p0wn..
cuma sejak 2 menjak nieh aku terminat plak ngn lagu dr si black mentor n meet uncle hussain..
kalo x ade juara lagu ke hape ke,ahh lantak diorang lah..
ahahaha
dulu la..tp skang dah terminat laks...adessss...
hahaha
org len dah layan dr dulu lgi...
aku baru nak layan...
lagu nyentap DRAMA KING ngn AKU RINDU SYG KAMU..
pehhh...buleh plak ulang3 sampai byk3 kali..(hiperbola..org buat double 2x ja,aku 3x..)

Black & Meet Uncle Hussain - Drama King

Kali pertama aku mengenalimu
Mahu bersama
Mahu bersama
Raut wajahmu bersih
Meyakinkan hati ini
Aku terpaut

Semua dusta palsu
Aku tertipu
Keperibadianmu
Berubah menurut nafsu
Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu

Chorus
Lakon layarmu hebat
Terpukau ku melihat
Isi hati upahan
Sampai bila
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
Mahkotamu Raja Drama

Kau masih berpura-pura
Kata-katamu hanya propaganda
Mengejar hijau ungu
Mata kelabu
Ini bukan kau yang pernah ku kenal dulu
Panggilanmu gelaranmu
Baruku tahu

Ulang Chorus

Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu
Kau bertapa
Bagai maharaja di atas lembah
Lakon layarmu yang terhebat
Memukau mata melihat
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama

Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat

(rujuk gambar di atas...gile la obsess sampai lam kuliah pown leh tingat2 lagu nieh...)hahahaha

Black Mentor - Aku Rindu Sayang Kamu

Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus
Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

ulang choros 3x


xpe2,setiap org mana da yang sama...
xkan ari nie aku minat roti john org len pown sama...
ahahah
xda kaitan pown oke lagu black ngn MUH ngn roti john..
CNY dah xlama lg..
dats mean students pown akan merayakan festival cuti2 kolej...
xsabar gila nak cuti..
nak relax2kan otak..badan...
ahahaha...ish,serius xsabar..

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY