Wednesday, May 5, 2010

perangai yang kurang ajaQ!! meh nak ajaQ!!


sekarang makin banyak hal
sengal
n
kurang ajaQ
berlaku..
makin ramai org yg xbet0l dah k0t..
kadang2 bukan ada sebab p0wn,saja suka2..
meh nak ajaQ di0rg nieh!!

1.
GILA SEKS
b0leh berlaku kat mana2 ja terutamanya kat tempat sibuk macam dlm bas..sh0pping c0mplex..perhentian bas..0r k0muter..
0rg cenggini kal0 dapat, el0k ikat/tambat kat tiang elektrik n letak kerengga..biar dia rasa!! haha

2.
PENC0PET
sibuk la menyeluk saku 0rg, menyeluk beg 0rg!!
cuba la seluk p0ket sendiri..kan xnyusahkan org lain..
yg macam nieh el0k jugak kal0 suruh dia seluk lubang ular..
biar dia rasa betapa nikmatnya menyeluk!! haha

3.
PENGENDAP
keja nieh glemer gak la bg makhluk2 yg dah xdak keja lain nak di buat!!
kal0 dpt tangkap manusia jenis nieh, el0k sgt kal0 biji mata dia di titiskan dg air sabun!!
biar dia tau, betapa nikmatnya dan pedihnya kal0xda penglihatan lg lepas nieh!! haha

4.
BAIK PUNYA CIL0K
kal0 dah ada m0t0, xsah kal0 xmencil0k sana sini..
tak merempit..tak buat aksi pacak..tak hebatlah!!
dapat budak2 sengal gini, el0k tenyeh jek muka di0rg kat ekz0s bas ke l0ri ke..pastuh press minyak sampai kuar asap hitam!!
biar dia menikmati asap sampai pecah dada!! haha

5.
GATAL TANGAN
berbakat menulis,melukis tp di sia2kan..
c0nteng dinding tandas..dinding lif..n tempat2 awam yg len..
kal0 dpt tangkap yg gatal tgn nieh..el0k ikat dia pastuh sumbat jek kepala lam mangkuk tandas pastuh flush!! biar dia menikmati keadaan yang hampir lemas tuh sampai dia insaf!!


ch00000iiii!!!!
hahaha..sapa brani buat kat di0rg2 yg sengal xdak keja nak buat pengai kuang ajaQ nieh, mmg aku tabik la..hahaha
tp kan tp kan..keja2 cenggini laki n p0mpuan p0wn ada buat k0t..ish2222222....apa nak jd nieh...sian di0rg..mintak2la aku di jauhkan drpd g0l0ngan2 nieh sbb bkn pa,sat g lg dasyat aku buat balik..hahaha..bukan stakat flush kat lubang jamban jek k..hagagaga..(gelak evil nieh)
hahahaha...
lg 1 aku nak pesan,kal0 dah sakit jiwa baca bl0g aku..siap jd sewel n mereng jgn salahkan aku..sbb aku xpaksa p0wn s0h baca bl0g aku yg xseberapa nieh..BACK OFF!!!
ch0i!! ada gak nak meluat baca bl0g aku sbb aku gedik...hahaha..
nieh baru gedik sikit k0ttt...xbanyak lg!!! puuuiii!!!

n0te : sapa2 saja yg terasa hati nak k0men,dipersilakan..sapa2 suka baca ka hapa ka..silakan..sapa2 yg menyampah,sila ber..ber..BERAMBUS!! haha
suka hati l0r..bl0g haku!!!

l0ve 2 share
shuha shuhi

7 comments:

Pipi Muncet said...

tumbuk mereka. dushakkkk hoho

zsidentity said...

Amboih.. entry yang very der sesuatuh sangat kan?

BudakHitam said...

pengalaman peribadi ke pemerhatian?

shUhashUhi said...

pipi muncet..

tumbuk kat per0t..dushhh3!!!
kat mata..haiyakkk!!!!
kat mana lg meh cnie mehhh..
hahahahha

shUhashUhi said...

zul...

very derrr ape derrr...aahahahaha

sengal jek suma tuh...haiyakkkk!!! ahahaha

shUhashUhi said...

budak hitam...

peribadi tuh xla sgt...pemerhatian byk la..hahaha

ahmad ibrahim said...

hahaha...betoi3~~
kuang ajaq!

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY