Thursday, June 17, 2010

1st award fr0m shuha shuhi to da f0ll0wersssss!!

salam bLog..
hye..hye..hye..
kali nieh aku punya turn plak nak bg award kat my followers..thx fer being my followers k..
b0leh amek n letak lam blog k0rang yg cantik2 n c0mel2 belaka tuh..
aku nieh masih budak lg..masih bayi lah dlm blogging2 nieh..tp aku dah niat sampai angka ke 50 jek ter0s aku nak buat award utk k0rang..hehehe..dah niat ok..iyeee...DAH NIAT...terimalah award yg xseberapa cun nieh..tp ada sikit c0mel n manis di c2..hehe..thx yaw..n pas nieh insyaAllah,bila dah capai angka 100 aku akan bg lg award yg lagi cantik insyaAllah..

award nieh tujuannya tanda penghargaan aku ke atas sume yg dah follow my blog,baca entry2 mengarut yg aku buat..haha..n sama2 jd gengbloggers mungkin..thx uolls!!

yang ikhlas,
shuha shuhi

8 comments:

♥♥ Zatie Cokolat ♥♥ said...

leh x.. nk tau.. camne nak amik award.. x reti.. n x paham

shUhashUhi said...

copy jek gambar tuh..n then paste lah kat file awk kat mane2..pastuh,bila nak buat entry upload jek la..xp0wn awk nak letak kat tepi2 dinding awk p0wn b0leh..ek0t awk la..hehe..n then gtau jek dr sape awk dpt..xgtau p0wn xpe..sy just nak bg saje..hehe

p/s : sy p0wn xla pandai sgt..tgah blaja2 je nieh..

zsidentity said...

Dah pon letak.. siap dgn link lagi.

shUhashUhi said...

cantik..thx zul..

M a W a D D a H said...

thanks bgi award yg comel itu...:)

shUhashUhi said...

sama2 adah...

Anonymous said...

kalau dapat percuma topup...sijil simpanan premium ke..lagi best.

kui3

shUhashUhi said...

t0diaaa.....yg tuh kalo nak kena la berdamping slalu ngn cheq..hagagaga

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY