Wednesday, June 2, 2010

MUNC0NG 14!!

salam..dear bLog..saje nak wat luahan perasaan sket..haha

b4 nieh kalo ade pape jek keje nak munc0ng mul0t sajek..munc0ng mul0t yg xde dpt pape..
pas nieh da xnak munc0ng2 mul0t dah..kal0 nak munc0ng mul0t p0wn munc0ng bersebab yg p0sitif..

antara sebab2 p0sitif nak munc0ng mul0t :

- nurul shuhada da kaya raya..amin2..bila dah kaya,nak raya p0wn senang..xdak la getap gigi nak beli baju ek0t bajet..huhu..amin2..
- nurul shuhada da b0leh tlg ramai org..amin2..bila dah byk duit,mesti n mesti kena mesti jugak tolong org..kalo xbg duit kat org p0wn boleh tlg bg s0mething yg bguna kat org..amin2..
- nurul shuhada da boleh bukak peluang kat org..amin2..mybe b0leh bg cara2 cam na nak sama2 berjaya..amin2..
- nurul shuhada sgt pemurah..amin2..hehe..insyaAllah..mesti kena sedekah..sbb duit da byk kan..amin2..
- nurul shuhada mampu jadi pemimpin yg bjaya..amin2..mmg pat0t p0wn..kalo x nanti,nak pimpim duit p0wn b0leh bertaburan..hehe..duit c0me 2 mama c0me..amin2..(i mean usaha la)
- nurul shuhada da pakai keta impian..xmewah sgt tp nurul shuhada akan dapatkan jugak nt,insyaAllah keta HILUX warna silver sbb akan nampak lg cantik n besar so,sgt sesuai bg seorg usahawan yg bjaya..amin2..pastikan ada tangga..haha..sbb skang pakai pajer0 xda tangga sampai da tk0yak baju cantik gebushhh2 nurul shuhada..nurul shuhada bersyukur,tp rasa xcukup..bak kata DR. AZIZAN OSMAN..hehe..nak nek ngn abah,mak n adik..pas2 kalo ada rezeki lagi,insyaAllah time tuh nak bawak tok ngn wan nek..kita ronda 1 kodiang..plat keta lak kalo bleh nak dr negeri sembilan sbb mula ngn huruf "N" pas2 nombor plat lak 4590..nakk b00king!! dats my DOB..keta BESAR xpe..biar nurul shuhada je jd kecik..haha(ondaway nak kecik,amin2)

Gambar pada 26th Mac 2010.
Perkarangan ParkCity Everly Hotel,Bintulu,Sarawak.
(bagusnya adik nieh bawak air bekal :p)

pastuh nurul shuhada nak menghampiri kejayaan,berjaya,berjaya,berjaya lagi n ter0s berjaya n terpaksa berjaya..amin2..

salam kejayaan
nurul shuhada

2 comments:

Mia-Ina said...

wah wah....menuju puncak "mcm lagu af8 lak"..:-)

shUhashUhi said...

hehehe..maceh3..d0akan yer..

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY