Tuesday, June 1, 2010

j0m heb0h kangar perlis 2010

salam..saja menghupdate lg pasal aktiviti aku minggu nieh..aktiviti solo aka single lak tuh..haha..bukan pa,bukti aku da g j0m heb0h..hahahaha
j0m heb0h yg aku g nieh kat kangar perlis..kat ngn stadium utama kangar..aku g ari ahad,di temani 0..xde org teman la maknanya..s0bs0b..bersesak2 jugak lah aku kan nak mencari parking baik punya..haiyakk..men hentam ja jalan..haha..sat masuk jalan tuh..sat masuk jalan nieh..haha..mas0k jln kampung p0wn ada..bukan pa,teringat dulu time skola teknik kangaq penah merentas desa lalu ek0t jalan tuh..apalagi,berbekalkan MYVI SE aku nieh,vr00000m sana vr0000000m sini..haha..n then dapat jugak tempat parking..xdak la jauh sgt..hehe..
so,BERJAYAlah aku sampai ke j0m heb0h..haha ada org cakap xdak pa sgt p0wn aih..tp di sebabkan aku xpenah g n saja gatai2 nak g nak tg0k suasana ja p0wn..sbb 2 xkesah sgt..men hentam kr0m0 ja p jugak s0rg2..haha
aku p dah kui 4 petang lebih..

Tarikh : 30th May 2010
Hari : Ahad
Masa : 4.30 pm - 5.45 pm
Lokasi : Stadium Utama Kangar,Perlis

bukti aku dah sampai tapak j0m heb0h!!

CARnival..kalo nak test drive b0leh..tp nak test drift xleh n00..itu bahaya..haha

haa,ada plak kuiz muiz kat booth nieh..booth apa ntah..tanya s0klan pa ntah kuaq2 jawapan dia zainal ariffin ismail..haha..pas2 next s0klan sapakan wartawan tb3 but bukan pengacara??aku nak jawab,tp blur..padan muka..haha..last2 aku blah..

sampai kat b00th kanak2..kat DJ CORNER tuh ada lah s0rang mamat pelakon nieh..masa d0k usha dia punya lama sikit p0wn xigt nama dia..alih2 bila dah sampai umah baru teringat nama dia lorh..DANNY X-FACTOR..kan kan kan..

AKIM : i l0ve u shuha shuhi!!!
SHUHA SHUHI : i l0ve u 2 akim!!!
p/s : buat susah2 ja akim nieh tau..hagagaga..xyah la tunjuk i kat org yg i nieh aweksssssss u!! hahaha (gewdick melampau)

then akim nyanyi lagu BENGANG plak..dah akim bengang,aku p0wn blah ar tunggu pa lg..haha

b00th berita harian..walaweyhhh,ada org melalak la..haha..bajet s0ra sedap..haha..mcm la s0ra aku sedap sgt kan..ngeee3...

antara b00th2 yg aku snap..pakcik tuh mesti igt aku nak amek gambaq dia..hahahaha..aku mmg saja nak bg pakcik tuh prasan p0wn...

nieh plak aku panggil b00th islamic..mcm2 ada..kuiz la apa lah..tp org xramai mcm b00th2 lain..kesian2..

pakcik tuh lg pandangan dr belakang..hagagaga..aku nak amek gambaq booth k0pi daaaa...

mata air dua belas & mata air musa a.s....

sampai tertid0q keletihan pakcik nieh..pakcik kah penyanyi nashid kah??huhu..mintak s0rry,aku rabun..hahaha..dan2 rabun ter0k..

superrrrrrrr p0werrrrrr!!! haiyak...!!! tp xbeli p0wn..ngeee3

masa utk pulang..letih dah berjalan,det p0wn dah abes..hahaha..tp yg xb0leh blahnya..aku parking mas0k c0rner lot weyh..haha..dak2..kira aku parking pass ar kan..tg0k tuh,straight ja weyh..mmg dasyat ahh shuha shuhi parking..xdak lebih langsung..ngeee3..opss,terbangga plaks..hehehe..apa2 p0wn b0b0y ucuk mmg setia menunggu kat dlm MYVI SE aku tuh..hahaha

antara apa yg aku bawak balik ke umah..
-y0ugurt dutch lady
-p0tat0 jacker
-cenderahati j0m heb0h ; buku n kipas
-mknan sejuk belu azmi ; nugget n daging burger
-minuman packet sachet buah naga ; boleh bikin jem di r0ti or shake utk minum
belanja = rm60..xtermas0k det minyak..hahaha

anggap saja entry rep0rt aku dah abes..hahaha

salam sayang utk AKIM yg muka dia ala2 'si dia'
shuha shuhi ha hu hi

4 comments:

Mia-Ina said...

wah smpai ke perlis tu dik?apsal plat kereta tu ke tepi..tak ke tengah?aik!

shUhashUhi said...

kak mia..
umah shue ke sempadan perlis makan masa 5minit je k0t kalo tekan pedal minyak dgn sepenuh hati..
hahaha..kodiang ja p0wn..perlis umah kedua dah..dulu sk0lah kat kangaq,kira p sk0lah luaq negeri ahh ari2..haha

np plat keta myvi SE mmg cenggitu..STYLE..sp0rt punya..haha

Mia-Ina said...

chewah sporty tue..patut le nampak cam2...hi,kak mia je xde keta lg dik shue..huhu....kenduri kak mia ..wajib shue hadir la lps ni..dah kata dekat..akak dekat dgn titi chai je...jln sblm smpai kuala perlis tue...dekat je

shUhashUhi said...

ha?? akak tipulah..abes akak g skolah cam ne??akak balik kg cam ne??huhu

hehehe,insyaAllah..titi chai ea,tau2..slalu wat sh0rtcut kat c2..hehehe

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY