Sunday, June 6, 2010

perjalananku..

salam...blogggggggg!!!!! rindu kam0000000000000!!!!!

aku saja nak cakap aku da sampai IPG tunku bainun kat bukit mertajam..

hahahaha..teman mak aku daa...mlm nieh aku nak berjaga sbb lam bilik nieh ada dua bijik katil sajek..biarlah mak aku n r00matenya tid0 dgn senang dan lenang..sbb es0k depa nak p mengaji..hahaha
aku xpa..es0k seharian p0wn aku b0leh tid0q..hahahaha..caya dak???hellooo...sapa xkenai ratu tid0q malaya???hahahaha..cessss,sungguh kurang hasam boi lah minah nieh..ada kah pat0t dia berkata sedemikian rupa...sangat menakjubkan..hagagaga...aku p0wn da macam xkeruan bila mak aku ajak mai teman dia kat sini sebabnya aku nieh kaki tenet...hahaha..bukan stakat kaki,segala tangan mak nenek aku menggilai internet...hagagaga...tp di sebabkan abah aku membekalkan aku dengan b/band celcom nya..aku p0wn on sajekkkkkkkk..haha

mlm nieh sapa nak online ngn aku di persilakan..hahaha...insyaAllah aku akan bertahan sampai subuh or sampai mak aku bangun dr tid0q n aku nak mas0k syif tid0q la plak..hahaha...
ada syif ma...mlm s0k baru aku balik kodiang semula..nantikan cerita terbaru DARI KODIANG KE KUALA LUMPOQ...hahahaha(tiba2)...cita tuh di bikin di kodiang ri tuh..aku xsempat ar nak bergambaq ngn depa2 para pelakon sekalian alam..hahahaha..tp xpa,aku xkisah p0wn sbnqnya..

tiba2 mas0k tajuk 2 pasai pa ntah..aku nak gtau yang aku da sampai bukit mertajam..itu saja sebenaqnya tujuan asal aku..tp nak buat mcam mana...dah minat menaip nieh kan sejak azali lagi..so terpaksa lah aku menaip dengan sepenuh hari juwa dan raga aku..
huhuhu...

konklusinya,aku da sampai bukit mertajam dan akan online mlm nieh sampai es0k pg..bagi sapa2 yg nak online or chatting ngn aku amatlah di persilakan berambus mai kat aku..hahaha..aku akan layan sebaik yg mungkin..layan macam mana??layan sembang la ngek..had000i...nak call aku b0leh,tp mintak maaf la,sbb fon aku bateri amatlah kong..tgu la sejam dua nak cas sat g..hahaha..

n trimas jugak eh sbb sudi baca sampai ke bawah nieh dengan jayanya..kalo ada yg xpaham ka hapa kah,buat2 jalah paham...

*****************

diet ari nieh

06 jun 2010
ahad

tgah hari p kenduri kawen 2buah umah woooo...satu kak ann juruteknik opis abah..satu lg anak pak non skolah aku dulu..anak2 dia suma kawen ngn org jauh2..xmen ar dekat2..hahaha..(tiba2)
mkn nasi sikit yg amat..pas2 lauk mkn sket2 ja..dah xmacam dulu..dulu pantang nampak lauk sedap ja,nasi mau penuh seperiuk..hahaha
pas2 balik2 umah on9 jap nthen bersiap2 nak dtg bukit mertajam..

drive punya drive..driff punya driff aku sampai la gurun,singgah jap beli ayaq teh ais n blackcurrent ais pas2 beli r0ti sket...
sampai jek hostel kediaman nieh mkn2..ha,itu jek lah kot..xtau lah sat g tgah mlm aku nak ngunyah apa..koci jek kot sbb aku da bawak bekal dr umah..hahaha...

ok2,see yaaaaaaaaaaaaaa....

salam sayang
shuha shuhi

2 comments:

Ahmad Tajuddin Abdullah said...

kira nya main point Bukit Mertajam laa....dah pusing 360 darjah tuh....

shUhashUhi said...

ATA : hahahaha...tau xpa wak...

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY