Tuesday, June 8, 2010

ph0t0sh0ots part 2

Gambar di ambil pada Disember 2009
Lokasi di sebuah pantai di Terengganu (lupa plak nama pantai nieh)..
p/s : pas mkn2 tepi pantai, ter0s main2 air...chewahhhhh..cam budak2 plak..tp best sgt time nieh.. =) (menjerit sakan sbb xsangka ombak kuat sampai basah suar...hehe)

Gambar di ambil pada Disember 2009
Lokasi di hadapan Sekolah Kebangsaan Cherating, kuantan, Pahang..
p/s : sk0lah mak aku penah ngaja daaa..saja la mengimbau kenangan lama..hehe..aku d0k sini gak dulu nieh..tp bila um0 dekat2 3taun aku p0wn pindah balik kedah..s0bs0bs0b..sume yg nampakk @ kenal aku ckp.. "dulu tg0k kecik lg..skang da besar panjang p0wn..." ngeee3

Gambar di ambil pada januari 2010
Lokasi di DSB, Universiti Putra Malaysia, Bintulu, Sarawak..
p/s : time nieh ada kursus induksi utk pemimpin2 yg bakal memimpin..chewaaahhh...segala presiden pengerusi kelab persatuan n blok masing2..xketinggalan Majlis Tertinggi Mahasiswa (MTM)..aku sbg Pengerusi Blok F a.k.a. termasuk jugak dalam Majlis Tertinggi Mahasiswa UPM Kampus Bintulu,Sarawak..d0akan aku b0leh jalankan amanah yg dah di tugaskan kpd aku nieh ea..amin2.. (buat2 c0mel lak kat c2...)

Gambar di ambil pada Mei 2010
Lokasi di KLIA..
p/s : aku tgah tgu fer da next flight.. transit jap Bintulu-KLIA..aku nak balik Alor Star..wawawa.. jd m0del MAS jap..sed0nd0n aih purple suma..hehe (sbnrnya nak tunjuk jam baru..jam bufday a.k.a. jam balik kampung..haha)

Gambar di ambil pada Mei 2010
Lokasi di KLIA..
p/s : td duduk,skang berdiri plak..hehe..nieh lah pakaian n style aku bila balik kampung baru2 nieh..nak p sana plak s0k lusa nieh nak pakai cam na lah pulak xtau la..hehehe (bg cadangan sket nak pakai cam na plak nak balik Bintulu nieh..heheh)

Gambar di ambil pada April 2009 (semester 2)
Lokasi di berdekatan dengan Pasar Tamu Bintulu, sarawak..
p/s : baru ja memiliki kuda tersebut..kuda bukan imp0rt2..ini kuda dr sarawak..QTF plat nya..malangnya no plat tidak lah spt yg di inginkan..4590..mybe di lain kali ea..haha
kuda biasa saja..bernama KRISS..vr000m3!!! pehh,da mcm m0del m0denas kan??hagagaga..masa nieh kuaq g sh0pping ngn mber2..yelah,da nk balik kg,mcm2 la nak di belinya..ikan terubuk Bintulu la,belacan Bintulu lah..kek lapis lah..hehe

yang benar
shuha shuhi

No comments:

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY