Tuesday, June 22, 2010

siaran tertangguh..

salam..
dear bLog..
s0rry fer da late rep0rt..wakaka

******

Mr. X ooo Mr. X...
mmg kamu cukup baik dan cukup2 menghiburkan hati aku..
tp adakala,luahan hati kamu menyentap hati dan perasaanku..
aku terfikir,mampukah aku membahagiakan kamu..
dengan apa yg kamu impi2kan utk hidup bersama aku..
tiba2 air suam mengalir laju di pipi m0ntel aku..
aku p0wn xtau apakah sebabnya..

aku xtau apakah perasaan nieh adalah n0rmal..
hmm,atau ini luar biasa??
bila aku engar suara kamu,aku rasa tenang yang amat..
sbb kamu sentiasa mbuatkan aku tersenyum sendiri..
ntahlah hati..
ntah la perasaan..
aku keliru..
ya,aku keliru..
keliru dlm mengenal hati aku sendiri..
kadangkala aku rasa sepi bila kamu tiada di sisi..
hinggakan aku tak sedar,ada insan lain yg ingin memaut kasihku..
macam mana nieh..
aku xpasti..
antara dua..
ya,antara dua..
antara mereka..

to be c0ntinued~~~

by,
shuha shuhi

4 comments:

Mia-Ina said...

wah, ni sambungan kisah ke apa ni shue??

shUhashUhi said...

kisah Mr. X jer...
xde mende p0wn kak..hehe
kak,es0k shue da nak balik sarawak..s0bs0bs0b

fndrocka said...

ini mcm punya hal pun boleh sambung ka..

hoho

shUhashUhi said...

b0leh saja..asalkan bahagia n xkac0 org lain...kahkahkah

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY