Saturday, April 17, 2010

16&17hb/04/2010

salam..saje aku nak tunjukkan menu aku selama 2 ari nieh..
MENU 16/04/2010
SARAPAN
-xda

LUNCH
-megi kari semp0i + sebiji epal hijau

MINUM PETANG
-secawan k0pi 24 + 3 p0t0ng kek
MALAM
-air k0s0ng

MENU 17/04/2010

SARAPAN
-xda

LUNCH

-r0ti s0sej

MINUM PETANG

-s0livite


DINNER

-r0ti 3 keping + ikan tilapia 3 rasa

h0h,byknya ko mkn shuha..kepala ikan 2 dah menunjukkan segala2nya..

ish,dak aihhh..

yg 2 display jek..heheh

ini baru yg bet0l2..


maka,berkenduri tilapia lah mkm 2 di bilik aku..sgt menser0n0kkan..wal0p0wn ikan yg aku nak sbnrnya bersaiz kecil,dpt plak saiz besar..meanss,nak s0h bkenduri lah mlm 2..beshhhh sgt..kempunan di hati nak mkn ikan tilapia bakar di ubati gak la ngn ikan tilapia 3 rasa nieh.
mlm 2 plak kebetulan ada rezeki sket kwn ajak mkn kacang tanah rebus kat bilik dia..rasa jek lah..yg penting RASA!!! ahahaha thx kawan (shidah) !! sudi ajak aku mkn.. =)
~salam diet~
shuha shuhi

2 comments:

Mia-Ina said...

ok je menu ni....good la as a student

shUhashUhi said...

hehe...megi p0wn ade..hmm,nak wat cam ne yg 2..lumrah..xpe,nak abeskan lg 3 bungkus di ari mndatang laks..

perasan x kek tuh???l0bang buatan pemakan(org yg mkn)
hahaha...

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY