Friday, April 30, 2010

BBQ di tepi Pantai Tanjung Batu,Bintulu,Sarawak.

salam
salam bahagia
salam buat semua pembaca bl0g yg c0mey lotey nieh..
ari nieh aku nak cite sket aktiviti aku n kwn2 ku yg masih terdampar di bumi Sarawak nieh..
h0h0..pat0tnya dah balik cuti..tp di sebabkan muet,kami p0wn terpaksa lah merelakan diri utk xbalik awal cam budak2 yg lain..
*
*
*
*
*
*
*
sehari b4 wat BBQ :
keluar beli barang..
aku n haifaa..
aku tukang bawak m0t0,haifaa lak pandai bab2 masak nieh.. h0h0..
di sebabkan mmg aku s0rang ade kenderaan n aku ade lesen n mmg aku m'offerkan diri nak membantu,s0 aku lah kuar..

ape yg di beli???
  • ubi kentang
  • ayam
  • s0sej
  • bahan2 perapan
mlm tersebut :
  • buat la perapan..
  • basuh ayam..
  • n s0 on yg sewaktu dgnnya.. haha
*
*
*
*
*
*
*
kees0kkan harinya :
hari : khamis
masa : 8pg - 1.30tgah hari
tarikh : 29 april 2010
lokasi : pantai tanjung batu,bintulu,sarawak
transp0rt : lu pikir la sendiri!!!hahaha
tadaaaaaaaaa tadaaaaaaa tadaaaaaaaaaaaa!!!!

fuhhh fuhhh fuhhh!!! aku tiup2 kat arang yg baru nak nyala tuh..haha..ape k0rang igt angin lam badan aku cukup ke nak bg api nyala ha??hahahaha..
xlarat la beb...naseb baik ade mamat 2 0rg nieh..tp lama gak la mamat2 nieh nak bg api nyala p0wn..mybe fakt0r angin..hahahahaha..
aku p0wn tlg kipas2kan tau..bukan kipas mamat2 tuh..kipas tempat nak bakar lah!!! hahahaha

n yg nieh lak time dah nyala api2 tuh..hahaha..punya la nak sgt nyala..sampai hangus mknan kite0rg.. cehhh.. tg0k 2..ayam ade..kentang ade..s0sej ade..ala..mknan nieh xde la byk mane..cukup la ngn duit yg di kuarkan s0rang sket..sorang RM5..berbal0ilah..kalo dah bayar RM 5 nak makan mewah2 cam bayar RM50,pegi h0tel lah!!! haishhh.. xbsyukur langsung!!! hahahaha.. nieh p0wn haifa ade sp0ns0r bihun g0reng pg tuh..wat sarapan..din p0wn ade sp0ns0r r0ti canai..esah ade sp0ns0r k0p0k2.. byk lah!!! mmg xmenang mulut nak makan..huhu

haaaaa...tibalah waktunya..F00D PRESENTATI0N dr shuha shuhi...hagagaga..
ada r0ti canai..s0sej panggang..ayam panggang..kentang bakar...pehhh..bihun g0reng p0wn ada...


jemu tunggu makanan siap di masak..kami p0sing2 maut la dulu...haiyakkkk!!!

b0leh plak termenung s0rg2..hahaha..apa sajalah minah nieh..hehehe
siap bersandar2 kat p0k0k kelapa/ny0k lg....syahdu sungguh..tambah2 plak kalo pasang lagu layan..peh..tangkap leleh tuhhhh...hagagagaga

nieh aku n haifaa..secara kebetulan pakai suar hitam,baju hitam,n tudung purple..da mcm kembar lain2 badan..hagagagaga...xrancang p0wn!!!
siap buat r0ck n r0ll tuhhh wa ckp sama lu...

makan time n lepak time!!!! c0me n j0in me!!!eh eh...c0me j0in us!!!

nie plak aktiviti regangan badan...hahahaha...ada yg pegi sambut b0la kat pokok kelapa..ada yg nak geget pisau..ada yg buat muka c0mey xb0leh blahh...and ada yg panjat p0k0k mcm mickey m0use!!! ehh tak tak,mcm m0nkey c0mey!!! ahahahaha...

mmg fun gila lah time nieh..wal0p0wn aku xbrapa nak ada m00d bec0s of s0mething yg mg'gu pemikiran aku...sgt xsuka situasi nieh..pat0tnya aku nieh jenis happy g0 lucky...tp xpa..

I CAN MANAGE IT BY MYSELF!!!!!
I KN0W I CAN DO IT!!!!

lantak di0rg lah nak kac0 id0p aku ka hapa ka,yg penting aku tau apa yg aku buat n ia xsalah!!!(silap plak buat tanda seru..i nak fullst0p ja..)hehehehe

cam besa..thx sbb sudi baca bl0g aku n terpaksa jugak baca luahan hati aku wal0p0wn sikit..thx uolls!!! aku sgt2 hargainya..

wif l0ve
shuha shuhi ha hu hi

10 comments:

msrh's said...

sedapnya BBQ tuuuu

koru said...

wah bbq!!!!

miss hav0c said...

mano resepinyo?

shUhashUhi said...

to msrh's....

sedap......mmg sedap.......
hehehehehe

sampai hangit separuh sbb xdpt nak kawal apinyer..ngeee3

shUhashUhi said...

to kuro...

yelah BBQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehe..buatlah....

shUhashUhi said...

miss hav0c....

resepi....???ala,resepi simple3 jer....ala,resepi budak3....heheheeh

Mia-Ina said...

tu dia BBQ dr dik shue.......fulamak, ...xpe sesekali dpt rest minda dgn aktiviti camni

shUhashUhi said...

kak mia....

bt0l3...penat la asyik tperap kt k0lej...ngeee3

Muhammad Hafiz said...

sedap... air liur meleleh... bla3...

shUhashUhi said...

hafiz...

wohoho...nah amek tisu lap air liur meh..hehehe

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY