Tuesday, April 20, 2010

APA NAK DI BUAT KAL0 FRUST???

APA NAK BUAT KALAU FRUST???

PUTUS CINTA NIEH SEBENARNYA LAGI BESHH!!!
MACAM2 HAL YANG B0LEH DI BUAT UNTUK MENUNJUKKAN BETAPA TER0K DAN HANCURNYA PERASAAN..!! hahahaha

TERJUN KAT AIR TERJUN

k0rang : "dr k0rang terjun2 bangunan ke air terjun ke...bek terjun k0lam nieh..leh mas0k sukan sea..yehaaa!!!!"

drpd k0rang terjun bangunan 18 tingkat ada baiknya k0rang terjun kat air terjun. rasakan bagaimana kegayatannya!! best apa mandi kat air terjun. kal0 xde air terjun,k0rang buat dekat k0lam renang. tp jgn buat dekat k0lam utk kanak2 d bawah um0 12 taun,terpacak kepala kat lantai k0lam kang!!!

TUMBUK KAMPIT BERAS

kwn k0rang : "dah ke bl0m??kal0 dah..aku nak masak nasik nieh..."
k0rang : "sikit lagi...sikit lagi...!!!"

kal0 kebetulan k0rang g supermarket tu,lalu la kat tempat letak beras. amek kesempatan utk melepaskan tumbukan geram sambil membayangkan makhluk yg membuat anda frust. tp tak0t lepas nieh k0rang kena tumbuk dek pengawal keselamatan supermarket tuh la plakss!!!

CARI YANG LAIN

k0rang : "ku sangkakan awek/balak yg datang...tp binatang...tarzan ke aku nieh??"
si dia : "hahahahahahaha..."

yg nieh mybe lebih berunsur menunjuk sbb balas dendam. alang2 nak menunjuk,k0rang cari la 7 org sbg pengganti dia. k0rang tayang kat dia setiap hari dgn pasangan yg lain. s0,seminggu 7 org lah. cuma k0rang kena hadapi apabila di katakan sbg playb0y/playgirl..

MAKAN !! MAKAN !! MAKAN !!

k0rang : "k0 punya pasal lah nieh..(tgah menyumbat lam mul0t)..sur0h aku makan..sampai abes mknan aku..terpaksa aku mkn daging aku sendiri (sambil geget2 tgan k0rang) numm..nyummm..nyumm..."

anggaplah setiap kunyahan itu luahan perasaan k0rang. lg byk k0rang mengunyah bermakna lebih byk perasaan k0rang yg tlah k0rang luahkan. atau k0rang anggap jer megunyah mknan tuh ibarat mengunyah serta menggigit si dia yg hampeh. kunyah telinga dia, kunyah hidung dia, tangan dia, gigi dia n sbgainya!!hahahaha

TULIS APA SAJA !!

k0rang : "frust bet0l lah aku skanggg!!!"(tgn sambil c0nteng2..'aku frust..lalala..cintaku di t0lak kali ke-8'...ngeee3)
kwn k0rang : "hey hey,k0 igt baju aku nieh tempat k0 nak wat mural ke hah??!!"

tulis segala ketidakpuasan hati, luahan perasaan, marah atau benci dan sbgainya terhadap dia. sama ada dlm bentuk puisi atau apa2 saja. silap2 k0rang leh buat sebijik n0vel!! boleh anta kat mana2 penerbit manalah tau k0t2 n0vel k0rang jd best seller!! atau kal0 geram2 sgt, tulis surat layang atau email kat dia p0wn oke gakss!! hehehe

share wif l0ve~~
shuha shuhi

6 comments:

Mia-Ina said...

dah jd pakar cinta lak adik shue aku ni..hehe

shUhashUhi said...

yeah!!! pakar cinta leh dpt time nak exam ja..time len,jiwang besa2 ja...ngee3

hadiee said...

tudia.. apa ada pada cinta. haha.

shUhashUhi said...

nah haiiiiiii...xtau nak kata aihhh...hagagagaga

BudakHitam said...

jamming dengan makan!! tidur pun ok gak

shUhashUhi said...

budak hitam..cam ade pengalaman jek??hm...hehehehe

Post a Comment

baby ucuk & me

baby ucuk & me
love each 0ther

:: my ucuk & me ::

Agak2 bila si shuhashuhi nie akan capai target berat badannya??

~~titipan CINTA sampai nanti sampai MATI~~'s Fan Box

CHUBBY GIRL'S BUFDAY